معرفی برند اپل Apple

معرفی برند اپل Apple

شرکت اپل یک شرکت چند ملیتی می باشد که در طراحی و ساخت لوازم الکتریکی شهرت دارد. شرکت اپل، شرکتی است که به تولید سخت‌ افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از جمله محصولات سخت‌ افزاری این شرکت می‌توان به آن ها اشاره نمود آیپاد، آیمک، مک بوک و آیفون می باشند. در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

آشنایی با برند اپل Apple

آشنایی با برند اپل Apple

نماد اصلی اپل توسط استیو جابز و رون وین طراحی شده بود که پدرِ آیزاک (اسحاق) نیوتن را نشان می‌داد درحالی که زیر یک درخت سیب نشسته‌است . هرچند این طرح خیلی زود با طرح مشهور سیب رنگین کمان که یک گاز از کنار آن گرفته شده تعویض شد. این یکی از طرح‌هایی بود که راب جانوف در سال ۱۹۷۷ میلادی طراحی کرده بود. در سال ۱۹۹۸ نماد اپل تک رنگ شد بدون اینکه رنگ خاصی برای آن به کار رود، برای مثال سیب بر روی PowerMac G و آی‌مک اپل خاکستری است. نماد اپل یکی از شناخته شده‌ترین نمادها در جهان است و به‌طور برجسته در تمامی محصولات اپل و فروشگاه‌ها دیده می‌شود. رایانه اپل سازنده عمده رایانه‌های شخصی واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا که رایانه‌های غیر سازگار با آی‌بی‌ام تولید می‌کند.

محصولات برند Apple

اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آیپد، آی‌مک، مک بوک و آی پاد و آیفون و اپل واچ و اپل تی وی را نام برد.
همچنین این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.

برند اپل

محصولات برند Apple

مزایای خرید از اپل

اپل شرکتی آمریکایی است و یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان در زمینه فناوری است که توسط استیو جابز تاسیس شد.

آیا شما یکی از افرادی هستید که محصولات اپل را مانند آیفون، آی مک و مک بوک را برای خرید انتخاب می کنید؟ طراحی محصولات اپل مورد علاقه بسیاری از افراد است. همچنین ظاهر خوب و استفاده راحتی دارند. به همین دلیل کاربران اپل محصولات آن را دوست دارند.

اولین دلیل محبوبیت آیفون و آی پد به شرکت آن برمی گردد. در دهه اخیر، شرکت اپل محصولات منحصر به فرد و زیبایی را ارائه کرد و به این دلیل یکی از قابل اعتمادترین شرکت ها در بخش تکنولوژی پیشرفته شناخته می شود. اپل سال هاست نظر کاربران خود را جلب کرده است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

طراحی زیبا و ظاهر شیک محصولات اپل یکی از دلایلی است که باعث می شود محبوبیت آن بین افراد زیاد شود. محصولات اپل آنقدر خوب به نظر می رسند که کاملا مشخص است که برای تولید آنها از مواد با کیفیت استفاده شده است. طراحی محصولات اپل با در نظر گرفتن نیاز و درخواست های کاربر انجام می شود. اعتبار این طراحی به استیو جابز می رسد.

این باور که محصولات اپل از امنیت بالایی در برابر کلاهبرداران و هکرها برخوردار است، یکی از دلایل محبوبیت آن است، هر چند که گاهی این مورد کامل درست نیست. در ابتدا و زمانی که بسیاری از افراد از سیستم عامل IOS استفاده نمی کردند، امنیت بالایی داشت. با گذشت زمان و افزایش تعداد زیاد کاربران، سیستم عامل مک مورد سواستفاده هکرها قرار گرفت. شاید همه این موضوع را ندانند و همچنان فکر کنند که محصولات اپل دور از هرگونه تهدید امنیتی است؛ با این حال با استفاده از بهترین برنامه های آیفون می توانید سعی کنید امنیت گوشی آیفون خود را افزایش دهید.

برند اپل

مزایای خرید از اپل

معایب برند اپل

انتظار بالای محصول برای هر نسخه یا مدل جدیدی که اپل ایجاد کرده است ممکن است در نهایت بزرگترین نقطه ضعف این شرکت باشد. اپل یک مارک شگفت انگیز تولید کرده است که با محصولاتی همراه است که کاملاً کار می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که همزمان احساس پیشرفت و طبیعی بودن می کنند.

این انتظارات زیاد به این معنی است که اپل نمی تواند محصولات یا خدمات آزمایشی را به بازار وارد کند بدون اینکه به نام تجاری خود لطمه ای وارد کند.

این عدم توانایی در آزمایش نوآوری سریع اپل را به همان سرعتی که گوگل در فضای خدمات انجام می دهد .

یا سریع سامسونگ را در فضای سخت افزاری، دشوار می کند.

بنابراین اپل باید به رهبری و کارمندان خود تا حد زیادی جلوتر از منحنی وابسته باشد که برنامه کندتر انتشار هنوز منجر به هدایت اپل در بازار شود.

عدم پشتیبانی از بلوتوث:
این روزها کمتر کسی پیدا می شود که برای انتقال فایل از بلوتوث استفاده کند مگر در شرایط خاص. در هر صورت قابلیت انتقال فایل با بلوتوث در گوشی های آیفون وجود ندارد و اگر بخواهید با بلوتوث فایلی را جا به جا کنید دچار مشکل خواهید شد که این مورد در مقایسه با گوشی های اندروید یک نقطه ضعف محسوب می شود.

عدم پشتیبانی از فلش:
نقطه ضعف دیگر آیفون عدم پشتیبانی از فایل های فلش می باشد. اما چرا با اینکه اپل می داند یک نقطه ضعف است ولی همچنان فایل های فلش شده را باز نمی کند؟ اپل به بهانه اینکه فلش خیلی سوراخ امنیتی دارد.

نمی‌گذارد مرورگرهایش فایل‌های فلش را باز کنند. در این صورت خیلی از سایت ها باز نخواهند شد یا به طور ناقص باز میشوند!

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *