معرفی برند اچ پی HP

معرفی برند اچ پی HP

هیولِت پاکارد یا همان اچ پی، یک شرکت آمریکایی در حوزه فناوری و تکنولوژی می باشد . ساختمان مرکزی این برند در ایالت کالیفرنیا آمریکا واقع شده است. یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات IT می باشد و جزء بیشترین و بزرگترین تولید کننده چاپگرها و لپتاپ های جهان به حساب می اید.

برند اچ پی HP

قابل حمل بودن یک لپتاپ، یکی از مهمترین عامل های خریداری آن می باشد. در برند اچ پی معمولا باتری داخلی لپ تاپ های اچ پی، سبک و جمع و جور است و حمل و نقل آن‌ها را آسان می‌کند. استفاده از آن در هر زمان و مکان از قبیل پارک‌ها، کافه‌ها یا اتومبیل‌ها آسان است. این قابلیت این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی به تمام اطلاعات خود در هر زمان که نیاز داشتید دسترسی داشته باشید در ادامه اطلاعات کامل تری در مورد این برند به شما ارائه می دهیم.

معرفی برند اچ پی HP

مزایای خرید لپ تاپ ها hp چیست؟

برند HP همان طور که یک برند معروف و جهای می باشد از استقبال خوبی در لپ تاپ ها شده است. مزایای خرید لپ تاپ Hp به صورت زیر اعلام می شود.

  1. طراحی های مدرن: اچ پی برجسته ترین لپ تاپ های موجود در بازار را طراحی می کند، از لپ تاپ های گیمینگ تا لپ تاپ های تجاری، که بهترین هستند.
  2. ویژگی های نوآورانه: اچ پی با طراحی نوآورانه خود مثل تکیه گاه چوبی و صفحه نمایش دوگانه که ثابت می کند، زیبایی به قربانی کردن عملکرد نیاز ندارد.
  3. ارزش و انتخاب عالی: از کروم بوک های ارزان قیمت تا لپ تاپ های بازی، اچ پی برای هر کاربر یک لپ تاپ دارد.

معایب برند اچ پی چیست؟

هر برندی نقاط منفی و یا به اصطلاح معایبی نیز دارد که در ادامه معایب برند اچ پی را به شما اعلام می کنیم.

  • پشتیبانی اچ پی: مشتریان تجربه خوبی در رابطه با پشتیبانی تلفنی ندارد و در این مورد دارای ضعف می باشد.
  • گزینه های موجود با بودجه کم: اگر اچ پی توجه بیشتری به گزینه های ارزان قیمت مثل Hp 15 کند، می تواند جایگاه بالاتری در میان بهترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ، کسب کند.

تنوع محصولات این برند چگونه است؟

محصولات اصلی شرکت ایچ‌پی شامل چاپگر، سِرور،لپ تاپ، موبایل و تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه می‌باشد. نخستین محصول ساخت شرکت ایچ‌پی یک نوسان ساز بود که با ایده بیل هیولت در دانشگاه استنفورد و در پایان دهه ۱۹۳۰ شکل گرفت.نوسان سازی که همه رقبا را از نظر کیفیت و قیمت کنار زد.

لپ تاپ های HP : لپ تاپ های برند اچ پی از محصولاتی هستند که در حال حاضر شناخته شده و در میان مردم محبوب هستند. در بعضی از لپ تاپ های این برند نوآوری های خاصی دیده می شوند، برای مثال با خم کردن بعضی از لپ تاپ های اچ پی می توان آن را به تبلت تبدیل کرد و استفاده راحت تری از آن داشت.

لوازم جانبی HP : لوازم جانبی های HP شامل ماوس و کیبورد، شارژر و آداپتور ها، پایه های شارژ و هدفون و هدست می شود.

کامپیوتر های دسکتاپ HP : کیس دسکتاپ جزو پرفروش ترین محصولات برند اچ پی است و برای تمام کاربری ها با همه نیاز ها کیس دسکتاپ دارد. کیس های گیمینگ برند HP ساخته شده برای حرفه ای ها، برای سنگین ترین کارها در زمینه فنی و طراحی شدند و عملکرد بسیار بالایی دارند.

معرفی برند اچ پی HP

سرور های HP : شرکت اچ پی یکی از تولید کنند گان رده اول سرور در دنیا است. یکی از سری های پر طرفدار و پر فروش سرور های اچ پی با نام HP ProLiant شناخته می شود که در ابتدا ProLiant نام سرور هایی بود که شرکت کامپک تولید و به بازار ارائه می کرد، اما چندی بعد HP این شرکت را خریداری کرد و سرور های خود را با این نام عرضه کرد. فروش بالای این سرور ها باعث شد تا اچ پی به ارائه یک زیر ساخت قابل اعتماد برای صاحبان مشاغل ارائه بدهد بطوری که طبق آمار یکی از هر سه سروری که در جهان فروش می رود، از سرور های خانواده HP ProLiant است.

جمع بندی خرید  از برند اچ پی:

اگر شما هم می خواهید به زودی یک لپ تاپ شخصی خریداری کنید، در ابتدا مزایا و معایب تمامی برندهایی که اعلام نموده ایم را خوانده و سپس خریدتان را انجام بدهید. اما تجربه ثابت کرده است که برند اچ پی یکی از برندهای مناسب برای خرید می باشد و سال های زیادی می تواند از لپ تاپ های این کمپانی استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *