معرفی برند لنوو Lenovo

معرفی برند لنوو Lenovo

معرفی برند لنوو Lenovo

برند لنوو یکی از بهترین شرکت های چند ملیتی می باشد که در حوزه لوازم دیجیتال مانند: کامپیوتر، لپ تاپ، تجهیزات جانبی لپتاپ و تبلت در جهان فعالیت می کند. دفتر مرکزی این کمپانی معروف در پکن قرار دارد. این شرکت با نام اصلی «لِجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در شهر پکن تأسیس شد و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل گشت

محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات برند لنوو

در بازار تکنولوژی کالاهای بسیاری با مارک Lenovo به چشم می خورند و تنوع زیادی برای محصولات لنوو وجود دارد. اما به طور کلی تولیدات آن به دسته های لپ تاپ و اولترابوک، کامپیوترهای رومیزی، سرورها، دستگاه های ذخیره سازی، لوازم جانبی شبکه، ابزار گیمینگ، تبلت، موبایل، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و لوازم خانگی تقسیم می شوند. پرفروش ترین محصولات لنوو را می توان لپتاپ نام برد.

معرفی برند لنوو Lenovo

لپ تاپ لنوو

لپتاپ های لنوو در ایران و دیگر کشورها جزء پرطرفدارترین و با کیفیت ترین محصولات دیجیتال شناخته می شود. لپ تاپ های لنوو سبک و نازک به دلیل اندازه و وزن کمی که دارند برای مسافرت و جا به جایی های روزانه از بهترین گزینه ها به شمار می روند. مدل های کروم بوک سرعت فوق العاده ای برای انجام کارهای وب و برنامه های آنلاین ارائه می دهند. البته لپ تاپ های لنوو علاوه بر مارک Lenovo، در سری های ThinkPad ،ThinkBook ،YOGA ،LEGION و IDEAPAD نیز موجود می باشند.

هندزفری بلوتوثی لنوو

هندزفری بلوتوثی Lenovo محصولات خوش قیمت و باکیفیت لنوو در بازار به شمار می روند که اکثرا در مدل های هندزفری گردنی و هدفون بلوتوثی دوتایی (ایرپاد) موجود می باشند. ایرپاد های Lenovo از متریالی مانند فایبرگلاس، پلاستیک ABS، سیلیکون و آلیاژ های پلیمری ساخته شده اند که علاوه بر جلوگیری از آسیب به پوست، به دلیل وزن بسیار سبکی که دارند باعث می شوند درد و خستگی گوش در استفاده های طولانی مدت تا حد زیادی کاهش یابد.

اکثر مدل های این محصول مجهز به پنل لمسی و قابلیت TWS می باشند که امکان استفاده تکی از هر هدفون و مدیریت تماس و موسیقی از طریق لمس گوشی ها را فراهم می کنند. هدفون گردنی لنوو از بهترین گزینه ها برای ورزش کردن و پیاده روی به شمار می رود چون در برابر تعریق بدن و نفوذ گرد و غبار مقاومند و نگهدارنده گردنی آن ها نیز باعث می شود تا ثبات هندزفری در فعالیت های بدنی حفظ شود.

مدل های جدید این محصول اکثرا از نسخه بلوتوث 5 پشتیبانی می کنند و به خوبی تا فاصله 10 متری قابل استفاده هستند. به طور کلی هندزفری های لنوو با فرکانس بالا کار می کنند که به خوبی می توانند همه جزییات آهنگ و صدای مکالمه را بدون تاخیر منتقل کنند.

تبلت لنوو

این برند برای انجام کارهای روزانه و امور تخصصی و حرفه ای تبلت های متنوعی را روانه بازار کرده است. بیشتر مدل هایی که از این محصول در بازار وجود دارد شامل تبلت های اندروید، تبلت ویندوز و تبلت های کروم می باشند که هر کدام از آنها می توانند قابلیت های متفاوتی ارائه دهند. تبلت های Android یک دستگاه هوشمند ایده آل برای کارهای روزمره خانواده، محل کار و آموزش به حساب می آیند و همچنین می توانند به عنوان یک تلفن همراه و رایانه شخصی مورد استفاده قرار بگیرند.

معرفی برند لنوو Lenovo

چرا محصولات برند لنوو Lenovo را بخریم؟

اگر جای لپ تاپ شما همیشه ثابت است و روزانه ساعت ها با لپ تاپ برای وبگردی سر و کار دارید، لنوو به دلیل باتری قوی و قیمت منصفانه، انتخاب مفیدی برای شماست.

اگر می خواهید به خاطر گیمینگ، برنامه نویسی، کارهای گرافیکی لپ تاپ بخرید، لنوو نمی تواند نیازهای شما را به خاطر کارت گرافیک ضعیف برآورده کند.

بررسی مزایا و معایب Lenovo

هیچ بازخوردی بهتر از بررسی مزایا و معایب یک محصول نیست؛ زیرا این اطلاعات از بازخورد هزاران نفر به دست آمده است و تنها نظرات یک نفر نیست.

لنوو قیمت مناسبی دارد و عمر باتری محصولات Lenovo، نسبت به دیگر برندها بیشتر است. اما این پایان قصه نیست؛ دوام لپ تاپ استوک لنوو در صورت برخورد به زمین و یا اینکه این لپ تاپ از دست شما بیفتد، کم می شود و ممکن نتوانید مشکل خود را رفع کنید. اگر می خواهید مزایا و معایب برند ایسوس را کسب کنید به لینک درج شده مراجعه کنید.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *