برند ایسر Acer

معرفی برند ایسر Acer

برند ایسر Acer یک شرکت قدیمی تایوانی است که در سال 1976 و به عنوان یک توزیع کننده قطعات الکترونیک تاسیس شد و به مرور به یکی از شرکتهای بزرگ حوزه الکترونیک و دیجتال تبدیل شد. در حال حاضر ایسر ششمین تولید کننده بزرگ لپ تاپ در جهان است و در حدود 7% این بازار را در اختیار دارد.

به صورت کلی لپ تاپ‌های ایسر یکی از بهترین انتخاب‌ها از نظر قیمت هستند و به نسبت هزینه پرداختی، کارایی و توان پردازشی بالایی به دست خواهید آورد. لپ تاپ‌های متوسط و خوش قیمت ایسر محبوبیت بالایی میان مصرف کنندگان دارند، البته این به معنی ضعیف بودن لپ تاپ‌های ایسر نیست. ایسر سری لپ تاپ‌های قدرتمند Predator را برای گیمرها تولید می‌کند که از سخت افزارهای بسیار قدرتمندی استفاده می‌کنند.

آشنایی با برند ایسر Acer

یکی از رازهای پیشرفت زودهنگام برند ایسر مدیریت این شرکت بود. درواقع مدیرعامل ایسر با کمک استعدادهای برتر شرکتش را تأسیس کرد و توانست آن را در مسیر درستی هدایت کند. در این راستا وی فرهنگ سازمانی مدرنی که بر اساس همکاری بود را پایه‌ریزی کرد. این فرهنگ دقیقا بر ضد فرهنگ مدیریت قدیمی، یعنی استخدام بر اساس روابط بود. البته ناگفته نماند در ابتدا همسر استن حسابداری شرکت نوپا را بر عهده داشت، اما وی معتقد بود که فرزندانشان باید جای دیگری را برای کار به غیر از ایسر برگزینند. علاوه بر این‌ها استن در سال 1984 برای اولین بار در کشور تایوان اهدای سهام شرکت به کارکنان را آغاز کرد؛ به‌طوری‌که بعد از چهار سال، سه هزار کارمند ایسر سهام‌دار این شرکت بودند.

برند ایسر Acer

برند ایسر Acer

چند سال بعد از احداث شرکت ایسر این شرکت به جای الگوبرداری از طراحی‌های سایر شرکت‌ها، مرکز تحقیق و توسعه خود را تأسیس کرد. در نتیجه احداث چنین مراکزی بود که ایسر توانست اولین سیستم کامپیوتری به زبان چینی را روانه بازار کند. در سال 1986 نیز برند ایسر موفق شد به عنوان دومین شرکتی باشد که کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های 32 بیتی اینتل 386 را تولید کرد.

ایسر برای اینکه بتواند برند خود را به صورت بین‌المللی گسترش دهد، در طول سال‌های فعالیتش زیرمجموعه‌های متعددی را در کشورهای مختلف احداث کرد. ناگفته نماند امروزه محصولات ایسر جزو بهترین‌های دنیا هستند.خوب است بدانید آن‌ها توانستند 95 هزار مرکز خرده فروشی و نمایندگی را در بیش از 160 کشور دنیا داشته باشند. فعالیت‌های ایسر در سال 2007 منجر به خرید شرکت آمریکایی Gateway و شرکت اروپایی Packard Bell شد. این خریدها توانست ایسر را در زمره سومین عرضه‌کننده کامپیوتر و دومین عرضه‌کننده لپ تاپ در جهان قرار دهد. همه این‌ها توانستند تجربه بسیار خوبی را برای برند ایسر رقم بزنند.

محصولات برند Acer

  1. تبلت ایسر
  2. لپ تاپ ایسر
  3. موبایل
  4. مانیتور
  5. دسکتاپ
  6. تی وی مانیتور
  7. آل این وان
  8. پروژکتور

برند ایسر Acer

مزایای خرید لپ تاپ ایسر

در بخش پشتیبانی شرکتهای خوشنامی مانند آواژنگ و سازگار، لپ تاپ‌های ایسر را گارانتی می‌کنند و به همین دلیل ایسر پس از ایسوس و لنوو بیشترین امتیاز پشتیبانی را دریافت می‌کند. برخی گارانتی‌های ایسر 18 ماهه است و برخی 24 ماهه، بهتر است سعی کنید گارانتی 24 ماهه خریداری کنید. به همین دلیل که برخی گارانتی‌های این برند 18 ماهه است، در بخش پشتیبانی امتیاز کمتری نسبت به لنوو گرفته است.

ایسر امتیاز بسیار خوبی در بخش نوآوری کسب می‌کند (9 از 10). سری لپ تاپ‌های گیمینگ این شرکت (Predator) دارای نوآوری بسیار بالایی هستند.

معایب برند ایسر

بزرگترین ضعف برند ایسر در این بخش است. متاسفانه لپ تاپ‌های ایسر بیش از هر برند دیگری دچار خرابی می‌شوند. خرابی بالای لپ تاپ‌های ایسر در کنار این واقعیت که فروش نسبتا پایینی دارند باعث می‌شود برخی قطعات آنها به سختی پیدا شوند.

ایسر در بخش طراحی کمترین امتیاز را گرفته است (11 از 15) که نشان دهنده ضعف این لپ تاپ‌ها از نظر ظاهر و زیبایی است. البته طراحی ایسر قابل قبول است، ولی در مقایسه با سایر برندها، طرح‌های ایسر تکراری و کم فروغ هستند. در شکل زیر طراحی لپ تاپ ایسر مدل TravelMate TMP214 نشان داده شده که برای سال 2021 کمی قدیمی است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *