معرفی برند دل Dell

معرفی برند دل Dell

دل شرکت سازنده کامپیوتر های آمریکایی می باشد. این شرکت در حوزه محصولات IT در جهان فعالیت می کند. این شرکت رایانه‌های شخصی و محصولات دیگر وابسته به این گونه رایانه‌ها را، توسعه می‌دهد، ساخته و به فروش می‌رساند. دفتر اصلی «دل» در راند راک، (حومهٔ آستین) تگزاس است و بیش از ۸۸٬۰۰۰ کارمند، در سرتاسر جهان دارد.

آشنایی با برند دل Dell

شرکت دل یک کمپانی معتبر جهانی است که در زمینه توسعه، فروش، تعمیر و پشتیبانی سیستم‌ های کامپیوتری و خدمات در این حوزه فعالیت می‌کند. این مجموعه برای نخستین بار در سال ۱۹۸۴ و توسط یک دانشجوی تازه کار با نام “مایکل دل” آغاز و در سال‌های اخیر به یکی از غول‌های تولید رایانه تبدیل شد، به گونه‌ای که خرید لپ تاپ دل در این زمانه تا حد بسیار زیادی افزایش داشته است.

معرفی برند دل Dell

محصولات برند Dell

شركت دل با فروش بيش از 15% سهم بازار جهاني کالای دیجیتال، به عنوان بزرگترين فروشنده مستقیم رايانه در جهان شناخته می‌شود. این مجموعه کامپیوترهای شخصی رومیزی، رایانه‌های نوت بوک، سرورهای شبکه، نمایشگرها، محصولات ذخیره سازی پیشرفته و انواع لوازم جانبی و نرم افزار رایانه‌ای و انواع لپ تاپ دل را به بازار عرضه می کند. دل همچنین با ارائه تلویزیون‌های LCD، پروژکتورها و سایر محصولات به بازار تجهیزات الکترونیک، فروش خود را گسترده کرده است. از جمله محصولات دل، سری صنعتی لتیتیود و نظامی راگد (Rugged)،اکس‌پی‌اس، اینسپیرون، ایلین ور، سرورها، تبلت، کیس‌های آماده و مانیتور‌های آن را می‌توان نام برد.

مزایا خرید لپ تاپ دل

لپ تاپ‌های برند دل، به دلیل پردازنده قدرتمند و طراحی ظریف و فوق‌العاده‌ای که دارند، بسیار محبوب هستند و جزء مزایای خرید از این برند معروف آمریکایی است.

یکی از مزیت های مارک دل، تنوع بالا می باشد. تنوع بسیار بالا در محصولات باعث محبوبیت این برند شده است.

معایب برند دل

کیفیت ساخت تمامی لپ‌تاپ‌های Dellبه‌طور یکسان نیست. مطمئنا با انتخاب گزینه‌های با کیفیت بالاتر، باید قیمت بیشتری پرداخت کنید. به‌طور مثال لپ تاپ پریمیوم با کیفیت بالای خود، قیمت بیشتری دارد. در این صورت پیشنهاد مناسب این است که به دنبال خرید اقساطی لپ تاپ Dell باشید تا بهترین لپ تاپ را در کنار قیمت مقرون به صرفه به دست بیاورید.
لپ‌تاپ‌های Dell با متریال مختلفی از فلز و پلاستیک در بدنه ساخته می‌شوند. بدنه‌های پلاستیکی دارای کیفیت پایین‌تری هستند و احتمال آسیب بیشتری دارند. این در حالی است که بدنه‌های فلزی کاملا محکم و بادوام هستند.

معرفی برند دل Dell

معرفی برند دل Dell

تمامی لپ‌تاپ‌های Dell دارای پنل نمایش پیشرفته نیستند. بنابراین قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صفحه نمایش می‌تواند به چشمان شما آسیب وارد کند. البته با خرید گزینه‌های باکیفیت با قیمت بیشتر، می‌توانید از پنل نمایش آن نیز برخوردار شوید. اما لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر صفحه نمایشی بدون محافظ چشم دارند که نور آبی از خود ساطع می‌کند.
لپ تاپ Dell در انواع مختلفی طراحی و تولید شده است. در حالت کلی لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر دارای وزن بیشتری هستند و حمل نقل آن در طول روز می‌تواند خسته‌کننده باشد. البته با خرید لپ‌تاپ‌های باکیفیت این برند که قیمت بالایی دارند، می‌توانید از یک طراحی بسیار زیبا و باریک در کنار وزن سبک برخوردار شوید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *