آموزشگاه های زبان در شیراز

لیست آموزشگاه های زبان در شیراز

آموزشگاه های زبان در شیراز. آموزش زبان های مختلف و در راس آنها آموزش زبان انگلیسی نزد مردم بسیار رایج بوده و مردم برای این کار به آموزشگاه های زبان مراجعه می کنند. در شهر شیراز آموزشگاه های زبان فراوانی وجود دارد که می توانید زبان دلخواه خود را با هزینه هایی مناسب آموزش ببینید. شما می توانید با مراجعه به اینترنت ، لیست کاملی از این آموزشگاه ها را پیدا کرده و با یافتن آدرس و شماره تلفن آنها به صورت آنلاین و یا حضوری وقت بگیرید.

 آموزشگاه های زبان در شیراز

آموزشگاه های زبان در شیراز

لیست کامل آموزشگاه های زبان در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه آکادمی زبان کودک پنج ستاره شیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی شرقی، روبروی سلطانیه 09353919009
2 آموزشگاه زبانهای خارجی سها شیراز، معالی آباد، خیابان دنا، بعد از کوچه 9 07136383949
3 موسسه هوشمند و مدرن زبان رادین شیراز، بلوار دانشجو، نبش کوچه 7 07136267660
4 موسسه زبان سرای مهراس شیراز، فرهنگ شهر، روبروی اداره مالیاتی 07136308156
5 موسسه تخصصی آیتلس فرشتگان شیراز، خیابان ارم، خیابان نارون، نبش کوچه 8 07132295071
6 آموزشگاه زبان های خارجی وستا شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 35 07136332354
7 آموزشگاه زبان مدرس شیراز، بلوار مدرس، حدفاصل درب دوم پایگاه و فلکه گل سرخ، جنب کوچه 7 07137204556
8 موسسه زبان امید شیراز ، خیابان مشیر غربی ، کوچه 10 07132338191
9 موسسه آموزش عالی آزاد نیایش شیراز ، بلوار ارم ، خیابان نارون ، نبش کوچه 8 07132261610
10 آموزشگاه زبان پیام شیراز ، میرزای ششیرازی (تاچارا) ، جنب بانک قوامین 07136258659

بهترین آموزشگاه زبان در شیراز

همانطور که می دانید آموزشگاه های زبان انگلیسی در شیراز فراوان بوده و نمی توان یکی را به دیگری ارجحیت داد . شما می توانید با خیال آسوده به آموزشگاه های زبان مختلف مراجعه کرده و از خدمات آنها برخوردار گردید.

کلاس زبان انگلیسی در شیراز

همانطور که پیشتر اشاره شد کلاس های آموزش زبان انگلیسی در شیراز فراوان بوده و زبان آموزان می توانند به راحتی در این کلاس ها شرکت نمایند. البته کلاس های زبان آنگلیسی در سطوح مختلف بر گزار می گردد که مهم ترین دوره ی آموزشی آن آیلتس بوده که معمولا برای انجام مهاجرت از آن استفاده می گردد.

مدرک زبان انگلیسی در شیراز

در کلاس های زبان انگلیسی مدرک های مختلف بسته به سطح آموزش شما و آنچه که می خواهید فرا بگیرید به شما اعطا می گردد. در این کلاس ها موارد مختلف مثل مکالمه، دستور زبان و گرامر، روخانی و خواندن و نوشتن به شما آموزش داده شده و شما در مورد هرکدام از این سطوح، مدرک معتبری دریافت خواهید کرد.

تعیین سطح زبان در شیراز

برای ارزیابی هر زبان آموز برای راه یافتن به دوره های مکالمه و گرامر و .. توانمندی های زبان آموز محاسبه گردیده و هر زبان آموز در یک تعیین سطح که می تواند غیر حضوری نیز باشد با حضور استاد متخصص شرکت نموده و از سطح خود جهت آموزش زبان مطلع می گردد.

آموزشگاه های زبان در شیراز

هزینه کلاس زبان در شیراز

هزینه ی کلاس زبان بسته به سطحی که می خواهید آموزش ببینید متفاوت است و بستگی دارد به اینکه آ«لاین، حضوری و یا خصوصی باشد. در شهرهای مختلف هم این هزینه با یکدیگر تفاوت دارد.
شما نباید فقط به ارزان تر بودن کلاس های زبان توجه کنید بلکه این تخصص اساتید آموزشگاه است که باید نظر شما را جلب کند تا بهترین بازخورد را از این کلاس ها بگیرید. تاحدودی می توان به قیمت این کلاس ها اشاره کد:

  • کلاس های گروهی و دوره های فشرده ترمی یک میلیون توماندوره های نیمه فشرده هرترم 550 هزار تومان
  • کلاس های خصوصی ساعتی 150 تا 190 هزار تومان

و البته کلاس های آنلاین که قیمت کمتری نسبت به کلاس های یاد شده دارند. البته کلاس های خصوصی نیز در منزل برگزار می گردد و هزینه ی آن در مورد اساتید مختلف امکان پذیر نیست چرا که بستگی دارد به مهرت، میزان تسلط و سابقه ی کاری استاد.

ثبت نام در کلاس زبان شیراز

شما می توانید از طریق اینترنت لیست کاملی از کلاس های آموزش زبان در شیراز را پیدا کرده و با یافتن آدرس و شماره تلفن آنها به صورت آنلاین و یا حتی حضوری اقدام به اخذ نوبت کرده و در روز و ساعت معین به آموزشگاه مراجعه فرمایید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *