طراح وب سایت کیست؟

طراح وب سایت کیست؟

طراح وب سایت به متخصص فناوری اطلاعاتی گفته می شود ک طراحی ، چیدمان، ظاهر و کاربرد یک سایت را بر عهده دارد. یک طراح سایت هم باید از نظر فنی کار بلد باشد هم از نظر گرافیک. به طوری که طراحی گرافیکی سایت و نحوه کارکرد سایت را در نظر بگیرد.

برای این که یک طراح وب سایت موفق شوید و نمونه کارهای طراحی وب از خود به جای بگذارید باید در زمینه های گوناگون مهارت کسب کنید. مثلا به عنوان یک طراح سایت باید کار با یک سری از ابزارهای مثل Photoshop ، Sketch و Mockplus که برای پردازش تصویر هستند را یاد بگیرید.

مهارت های فنی که یک طراح وب سایت باید بلد باشد مثل یادگیری HTML ؛ اگر شما به شکل خیلی حرفه ای HTML را یاد بگیید می توانید به راحتی مشکلات سایتتان را حل کنید.

CSS و HTML در توسعهوب سایت با یک دیگر هستند و عنار اصلی ساختار و سبک یک صفحه را به شما نشان می دهند. همان جور که در نمونه کارهای طراحی سایت مشاهده می کنید با CSS این امکان برای سایت شما فراهم می شود که رنگ ها را تنظیم کنید قلم ها را تغییر دهید یا پس زمینه خیر کننده اضافه کنید.

قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه قیمت طراحی وب سایت با در نظر گرفتن امکانات برای سایت و نوع طراحی قیمت گذاری می شود. امکانات عمومی در هر وب سایتی الزامی هستند و همیشه باید وجود داشته باشند. اما یک سری امکانات دیگر وجود دارد که با این آپشن ها سایت شما از یک سایت معمولی ارتقا پیدا کرده و یک سایت حرفه ای محسوب می شود. برای اینکه قیمت سایت های که از قبل طراحی شده است می توانید به قسمت نمونه کارهای طراحی وب مراجعه کنید و سایت مورد علاقه و شبیه به درخواست را بیابید و قیمت آن را از طراح وب سایت بپرسید.

البته این امکانات براساس درخواست مشتری طراحی وب سایت می باشد و وجود این آپشن ها الزامی نیست.چه آپشن هایی که وجودشان الزامی باشد چه آنهایی که به درخواست مشتری است بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر می گذارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *