موارد تاثیرگذار در بهبود رتبه سایت

موارد تاثیرگذار در بهبود رتبه سایت

موارد تاثیرگذار در بهبود رتبه سایت

وقتی که یک سایت تازه درست می کنید می بینید که بعضی از صفحات سایت رتبه خوبی در گوگل دارند. برخی دیگر از این صفحات در نتایج جستجو نیز بالا هستند و بعضی از صفحات نیز اصلا بالا نمی آیندهمه این ها نشان دهنده این است که بالا آوردن رتبه سایت روز به روز سخت می باشد و الگوریتم های گوگل تاثیر خیلی زیادی بر روی جایگاه صفحات دارند.

چه عواملی بر روی رتبه سایت ها تاثیر گذار است؟

  • عنوان سایت
  • متای توضیحات Meta description
  • عنوان صفحه
  • سرتیترهای صفحه
  • بهینه سازی ساختار URL
  • نقشه سایت

"روش

افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو

برای اینکه بتوانید به بهبود رتبه سایت خود کمک کنید باید عوامل بالا را که گفتیم رعایت و یکسری نکات دیگر نیز هستند که باعث

افزایش رتبه الکسا سایت

این که اگر الکسا سایتی پایین باشد آن سایت، سایت خوبی محسوب می شود اشتباه است بلکه رتبه الکسا با رتبه گوگل کاملا متفاوت می باشد. هر سایتی که الکسا خوبی دارد حتما خط یک گوگل نیست و هر سایتی که خط یک گوگل باشد حتما الکسا خوبی ندارد.

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا مقدار عددی است که براساس میزان بازدید کاربران سایت ها در بازه های مختلف سنجیده و نمایش داده می شود و امروزه خیلی از سایت ها می خواند که رتبه 2 رقمی برای الکسا در ایران دریافت کنند.

اما رتبه های که گوگل به سایت شما می دهد براساس معیار و فیلتر های مختلف تعیین می شود که گوگل روی سایت ها مختلف اعمال می کند تا بهترین و مرتبط ترین نتیجه را به کاربران نشان بدهند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *