الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل ، هرکدام مقاصد متفاوتی دارد ولی همگی آنها بصورت کلی برای انتخاب بهترین وب سایت ها جهت نمایش در جستجو گوگل برای کاربران است.

گوگل به عنوان یکی از بهترین موتورهای جستجو، تمام تمرکز خود را بر روی جستجو مشتریان خود است و باید برای آنها شرایطی فراهم کند تا در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسنند. به کلیه تکنیک ها روش هایی که در داخل و خارج وب سایت و سئو سایت انجام می گیرد نظارت داشته باشد تا جایگاه مناسبی در اختیار کاربران قرار دهد و این نظارت ها را براساس الگوریتم های گوگل صورت می گیرد.

الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل

همواره وب سایت های بسیاری هستند که برای دستیابی به رتبه های برتر در موتور جستجوی گوگل و بهینه سازی سایت همچنین آوردن کلمات کلیدی خود به صفحه اول گوگل از روش های نادرستی استفاده می کنند ولی الگوریتم هایی که توسط تیم برنامه نویسی شرکت گوگل به روز رسانی می شوند این وظیفه را بر عهده دارند که جلوی این کارهای غیر اخلاقی را بگیرند.

الگوریتم پاندا گوگل (Panda algorithm)

پاندا نام رسمی به روز رسانی الگوریتم گوگل است که بر روی محتوای وبسایت ها نظارت دارد. این الگوریتم بر روی محتوای بی کیفیت و کم کیفیت تاثیر می گذارد. وب سایت هایی که پاندا بر روی آنها تاثیر مثبت می گذارد که در صفحات خود محتوای با کیفیت و اختصاصی اضافه نموده، کلمات کلیدی زیادی و تکرار شده را حذف کند و تبلیغات اضافی حذف شود.

الگوریتم پنگوئن گوگل (Penguin algorithm)

این الگوریتم بر روی لینک های سایت و بک لینک های که به سایت داده شده است نظارت دارد. همان طور که به بک لینک های اسپم و خراب نمره منفی میدهد. به بک های درست و مناسب نیز نمره مثبت می دهد. مجموع این امتیاز های مثبت میتواند صفحه شما را به صفحه اول گوگل بیاورد و مجموع امتیازهای منفی نیز می تواند شما را به نتایج عقب بر گرداند.

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل (hummingbird algorithm)

در الگوریتم مرغ مگس خوار hummingbird algorithm با درک منظور و مفهوم کلمه جستجو شده توسط کاربر بهترین نتیجه را به کاربر نشان می دهد.

اگر کلمه کلیدی زیادی در متن استفاده شود به اصطلاح stuffing keyword انجام شود تاثیر منفی زیادی بر روی مرغ مگس خوار می گذارد و همچنین نباید از محتوای بی کیفیت استفاده شود.

ادامه دارد…

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *